26 Haziran 2019 Çarşamba

ÖĞRETMEN İMECESİ /Eğitim 4.0 Projesi Başlıyor.

28 Haziran Cuma günü, İl Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda , saat 09.00'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2023 Vizyon belgesi kapsamında hazırlanan "Öğretmen İmecesi /Eğitim 4.0" projesinin açılış toplantısı yapılacaktır. 

Tarih zümresi olarak projenin plot uygulaması içindeyiz. Katılımınız önemle beklenmektedir. 

ÖĞRETMEN İMECESİ /Eğitim 4.0 Projesi Açılış ve Tanıtım Toplantısı
Tarih, Saat: 28 Haziran 2019 Cuma, 09.00
Yer: Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu
Katılımcılar: Kahramanmaraş Merkez Onikişubat ve Dulkadiroğlu İlçelerinde görev yapan orta öğretim tarih öğretmenleri

GÜNDEM
İl Milli Eğitim Müdürünün Açış Konuşması
Müdür Yardımcısı Duran Doğan Proje Değerlendirmeleri
Mehmet Köşk Proje Tanıtımı
Uygulama Örnekleri
Soru-Cevaplar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öğretmen İmecesi /Eğitim 4.0 Projesi kapsamında hazırlanan bu içerikler, imece usulü ile sizden gelen dönütler ışığında sürekli geliştirlmekte olup, eleştiri, görüş, düşünce ve yorumlarız bizim için hayati öneme sahiptir. İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederiz.