8 Haziran 2019 Cumartesi

TARİH İMECESİ KATILIM FORMU

KATILIM FORMU

Güçlü Yarınlar İçin Kahramanmaraş 2023 Vizyonu Belgesine uygun olarak, hızlı ve büyük bir değişim içinde olan dünyamızın gelişimine uyum sağlayacak şekilde, sürekli olarak yenilenen öğretim programlarının "Öğretmen İmecesi" yoluyla uygulanabilirliğini sağlayarak, yalın yönetim felsefesi temelinde, dijital imkanların kullanıldığı, işbirliğine dayalı, süreç odaklı, sürekli yenilenen ve geliştirilen bir e-öğrenme ekosistemi oluşturmak amacıyla "Tarih İmecesi" pilot çalışması 2019-2020 eğitim-öğretim yılında ilimizde gerçekleştirilecektir.

Proje kapsamında tarih zümresi olarak bir arada, birlikte bir çalışma yürüteceğiz. Daha çok değil, daha verimli, etkili ve sistemli çalışacağız. işbirliği içinde geleceğimize odaklanarak üretecek ve ürettiğimizi paylaşacağız. Hep daha iyinin peşinde olacağız.

İmece anlayışıyla işin bir ucundan tutmanızı, bir el atmanızı bekliyoruz.

KATILMAK İÇİN LÜTFEN KATILIM FORMUNU DOLDURUNUZ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öğretmen İmecesi /Eğitim 4.0 Projesi kapsamında hazırlanan bu içerikler, imece usulü ile sizden gelen dönütler ışığında sürekli geliştirlmekte olup, eleştiri, görüş, düşünce ve yorumlarız bizim için hayati öneme sahiptir. İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederiz.