24 Haziran 2020 Çarşamba

2020 HAZİRAN YIL SONU ÖĞRETMEN MESLEKİ ÇALIŞMALARI

2020 HAZİRAN YIL SONU ÖĞRETMEN MESLEKİ ÇALIŞMALARI

Millî Eğitim Bakanlığının 2023 Eğitim Vizyonu hedefleri doğrultusunda yönetici ve
öğretmenlerimizin bireysel, mesleki, alana yönelik bilgi ve becerilerinin artırılması, eğitim ve
öğretim süreçlerinde karşılaşılan problemlerin çözümüne yönelik yeni becerilerin
kazandırılması, öğrenci, veli ve çevre ile etkileşimlerinin geliştirilmesi amacıyla Haziran 2020
mesleki çalışma programı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğünce
hazırlanmıştır.

Değerli arkadaşlar, Mesleki çalışmalarla ilgili belge ve dokümanları burada bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öğretmen İmecesi /Eğitim 4.0 Projesi kapsamında hazırlanan bu içerikler, imece usulü ile sizden gelen dönütler ışığında sürekli geliştirlmekte olup, eleştiri, görüş, düşünce ve yorumlarız bizim için hayati öneme sahiptir. İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederiz.