27 Temmuz 2019 Cumartesi

Endüstri 4.0 Tamam. Peki Ya Eğitim 4.0 ?




ENDÜSTRİ 4.0 TAMAM. PEKİ YA EĞİTİM 4.0 ?

Endüstri 4.0, sessiz devrimi sanayinin… İş yaşamımızı kökünden değiştirecek bu devinim acaba eğitimimizin ne kadar gündeminde?

“4. Sanayi Devrimi” olarak adlandırılan Endüstri 4.0, dijital fabrikalar ve akıllı teknolojiler ile “insansız üretim” mottosuyla geleceğimize yön veriyor.

Sanayi devrimlerini kategorize edecek olursak;

Sanayi Devrimi, buharlı makinaların icadı,
Sanayi Devrimi, elektrik teknolojilerinin mümkün kıldığı seri üretim,
Sanayi Devrimi, bilgisayar, robot-otomasyon sistemleri,
Sanayi Devrimi, yazılımla gelişen akıllı teknolojiler ile insanın “kol gücünü” üretimden eleyen ve makinaların birbiri ile iletişim kurduğu dönem…

Bilgisayarlar internet üzerinden birbirine bağlanacak, akıllı fabrikalar ve evler oluşacak!
Fabrikalarda belki de tek işçi bile çalışmayacak!
Bozulan aksamlar kendini insansız olarak onarabilecek!
Gelecekte şu an bilemediğimiz meslekler oluşacak!
Dronelar ile uçan arabalar ve şoförsüz araçlar kullanılmaya başlandı bile..

Peki çocuklarımız 4. Sanayi devrimine hazır mı?

DEVAMI İÇİN KAYNAK: http://www.egitimdeteknoloji.com/endustri-4-0-tamam-peki-ya-egitim-4-0/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öğretmen İmecesi /Eğitim 4.0 Projesi kapsamında hazırlanan bu içerikler, imece usulü ile sizden gelen dönütler ışığında sürekli geliştirlmekte olup, eleştiri, görüş, düşünce ve yorumlarız bizim için hayati öneme sahiptir. İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederiz.